Header Ads

Header ADS

Nu prea aveam cu ce face poze, dar insistam 😅


Prin 2011, în Stațiunea Venus. Dar și cu mine două poze 😁 Bine, nu selfie...


După anul 1989, multe hoteluri și restaurante de pe litoralul românesc au fost privatizate, fiind trecute prin ample proiecte de modernizare, altele, din păcate, au fost părăsite, ajungând în ruine. Nu au făcut excepție nici cele din stațiunea Venus.











...și chestii văzute în 2019 pe litoralul românesc. Bine, pe unde am ajuns [...]



A se vedea în imaginea de mai jos că am un zâmbet ciudat 😅 ...dar tocmai trecea, prin spatele persoanei care-mi făcea poză, la doar câțiva pași, un ditamai calu' într-o fugă sălbatică, scăpat fiind din mână și cel mai probabil speriat. [Pentru liniștea ta, să știi că a fost prins acolo, fără a face victime.]


...și o poză din trenul care urma să mă ducă acasă. Cică nu știam că mi se face poză 😋


Voi reveni cu alte chestii găsite prin arhivă. Are fata ”kilu' de poze” 😅

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: