Header Ads

Header ADS

Nu mai are voie omu' să tușească...


Zilele astea, nu mai are voie omu' să tușească (cum ar fi și exemplul de față). Sau să strănute 😂 Cum auzi astfel de zgomote în preajmă, o și iei la fugă. Bine, dacă poți 😁



Da, și eu am crezut că-i o glumă făcută pentru rețelele de socializare (la câte circulă acum pe seama coronavirusului, a pandemiei de COVID-19), dar vezi în videoul de mai jos originalul. După minutul 27,40 (ca să fii sigur că nu pierzi faza).

Ce-o fi fost în mintea ministrului de Interne Marcel Vela, nici nu vreau să mă gândesc. Cel mai probabil, o ieșire 😁 Dar și a interpretului - care presupun că o arăta cu degetul 😁 (cui mai era pe acolo) (vezi foto)
Acum, Doamne fe', nu vreau să mă gândesc la ceva rău cu privire la sănătatea șefului Departamentului pentru Situații de Urgență, Raed Arafat.

Într-o altă ordine de idei, potrivit celor de la kmkz.ro, ”nici nu mai ştii cum e corect să tuşeşti. La televizor, în reclame, se spune că în cot. Tot la televizor, îl vezi pe Arafat tuşind în pumn”.



Ce am postat mai sus s-a întâmplat în conferința de presă desfășurată duminică seară, 29 martie 2020, cu privire la Ordonanța militară nr. 4. AFLĂ ce prevede [link]
Cel puțin două chestii ce ne învață coronavirus [detalii]

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: