Header Ads

Header ADS

Au fost STRÂNSE ornamentele festive de pe Brăilei


Au fost strânse ornamentele festive de pe Brăilei, zona Potcoava de Aur, spre Țiglina. Foto, 21 ianuarie 2017, după 12 noaptea

Era și timpul, s-ar putea spune. Mai ales la cum arătau, în ultimul timp... cu puțină muzică, ai fi spus că suntem la discotecă:



...și mai sunt încă prin oraș, unele beculețe stinse, altele pâlpâind, ornamente mutate de vânt, câteva lipsă... Și asta durează de vreo lună, pe puțin. Câți dintre noi ne-am întrebat, poate chiar revoltați, cum a stat treaba cu mentenanța iluminatului stradal festiv din această iarnă, ce sume au fost stipulate în contract în acest sens și alte chestii?

⚠️Încă o dată, îmi cer scuze pentru fotografiile sau imaginile video de doi lei 😁Să ne-nțelegem, mă refer la calitatea imaginii. Nu mai spun de cele lipsă, caz pentru care trebuie să mă crezi pe cuvânt 😋Dar nu am un aparat foto. Sau măcar un mobil mai acătării 😄Așa că, până reușesc să strâng banii necesari achiziționării unei astfel de minunății a tehnologiei actuale, trebuie să mă suporti așa...

Sau 😀ai putea să-mi dai unul, dacă ai și nu îți mai este necesar. Sau ai putea să-mi donezi banii necesari sau câțiva lei, în contul RO51 RZBR 0000 0600 1244 1859, deschis la Raiffeisen BANK, pe numele Zanet Monica. Atunci să vezi ce poze fac!!!

MULȚUMESC anticipat, pentru înțelegere (adică, să nu comentezi, în cazul în care nu contribui) și pentru bunătatea de a mă susține (în cazul în care vrei calitate).

📢Orice detaliu văzut în Galați care crezi că merită arătat și altora, te invit să mi-l arăți și mie. Îți mulțumesc anticipat. Mă poți contacta dând CLICK AICI




A început STRÂNGEREA ornamentelor festive de pe străzile din Galați? Din imaginea de mai sus, așa pare | Galați, Faleza Superioară a Dunării, 3 ianuarie 2017 - Detaliu observat de Mihai Angheluță Jr.

Înainte:

Orice detaliu văzut în Galați care crezi că merită arătat și altora, te invit să mi-l arăți și mie. Îți mulțumesc anticipat. Mă poți contacta dând CLICK AICI

Postare 3 ianuarie 2017, ora 22,30

Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: