Header Ads

Header ADS

Eu, în vacanță. Alții...muncesc


Așa mai văd și eu, cu ochii mei, că, în România, se muncește. Nu pot crede chiar tot ce ni se spune de sus...

De exemplu, se lucra la un pod de pe "drumul de camioane" dintre Galați și Brăila. La care, am înțeles bine, se tot lucrează de prin 2018?


Am stat vreo zece minute (după 10,30). Cică, se poate și mai mult...

Între timp, poți să admiri peisajul. Și să aștepți chinezii. Deja au construit un pod în Europa.












Am marcat șapte ani de relație 🔅 #pelitoralulromânesc


Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: