Header Ads

Header ADS

Foto din Galați, pe pandemie de coronavirus. #staiincasa, dar mai și ieși...


...în cazul meu, recunosc, doar cu treabă. Nu plimbare (nici cățel, pentru că nu am)... Nu activități sportive în aer liber... Nu... Nu...
Sunt fan stat în casă! 😁
Iar când ies, la tot ce prind în drumul meu și-mi atrage atenția ...fac poză:



La spălat mașina (bine, cine are...). Și eu pe-acolo, cu o mână de ajutor...

...dar mai mult cu privitul 😁 și, bineînțeles, cu instantanee

Fiecare cu proviziile lui 😁



#șîeu


Dar și când #stauacasă, fac poze 😁

Au apărut dușmanii!

FIecare cu fereastra lui, când #staiacasa

Cafea, cafea...

Și-un ”cioc”

Nici când #stauacasa nu am timp de artă


Niciun comentariu

Mesajele care conțin cuvinte obscene, atacuri la persoană, trivialități, jigniri, amenințări, cât și cele vulgare, xenofobe sau rasiste - deoarece încalcă legea - vor fi moderate.

Un produs Blogger.

POȚI SUSȚINE PROIECTUL DETALII DEPIXELATE: